Dagtocht 21-6-2023

Dagtocht Biesbosch

Woensdag 21 juni 2023

Deze dagtocht is vol. Aanmelden is niet meer mogelijk.

Wat is er leuker dan gedurende twee uur varen door een gigantisch doolhof van brede en smalle kreken van de Biesbosch? Het unieke Brabantse natuurreservaat was eens een welvarende polder met bouw- en weilanden. In de loop der eeuwen veranderde de polder in een grote binnenzee en eb en vloed zorgden ervoor dat de Biesbosch werd zoals hij nu is. Na het Deltaplan verdween de invloed van de getijden, waardoor het een eldorado voor vele vogelsoorten werd. Na de rondvaart maken we op weg naar huis nog een stop in het vestingstadje Schoonhoven. Ook wel bekend als de zilverstad van Nederland.

Deze dagtocht is inclusief:

Koffie met gebak
Rondvaart Biesbosch
Koffietafel met kroket
Stop in Schoonhoven

We kunnen deze tocht aanbieden voor:
Leden van SVV/KBO:   € 52,50
 Niet leden: € 57,50

Opstapschema:

08.15 uur IJmuiden, Planetenweg, De Dwarsligger

08.30 uur Santpoort-Noord, plantsoen Naaldkerk, Frans Netscherlaan

08.45 uur Velserbroek, De Hofstede, Aletta Jacobsstraat.
Rond 18:00 uur zijn we weer terug

Aanmelden kan nu ook online via de smartphone.
Scan met de camera van uw telefoon de QR-code >>>>>
Of gebruik deze onderstaande link voor op de computer:
Aanmelden dagtocht

Aanmelden via mail mag ook: dagtochten@svvelsen.nl
Bent u eerder mee geweest met een Dagtocht van SVV en zijn uw gegevens niet gewijzgd dan hoeft u deze niet opnieuw te vermelden.

Nieuwe deelnemers vragen wij wel om, of een formulier in te vullen, of alle gegevens via email naar ons te sturen.
De nieuwe deelnemers moeten in de mail vermelden:
• Naam, Voorletters, Roepnaam
• Volledig adres
• Email adres
• Telefoon, indien aanwezig zowel vast als mobiel
• Of u lid bent van SVV, KBO of geen lid
• Opstapplaats

Bent u niet digitaal vaardig genoeg en heeft u niemand in uw buurt om u hier mee te helpen dan kunt u contact opnemen met Margret telefoonnummer 06-55847976.

U ontvangt na aanmelding een bevestiging of u mee kan en indien u niet zelf betaald heeft met een betaalverzoek. Na betaling is uw reservering definitief.
Kosteloos annuleren kan tot 14 juni. Na 14 juni is restitutie van de reissom niet meer mogelijk tenzij wij een vervanger voor u kunnen vinden.