Dagtocht Floriade Almere 10 augustus 2022

Helaas vanwege te weinig deelnemers hebben wij moeten besluiten om deze dagtocht te annuleren.

De KBO en de SVV bieden de mogelijkheid  aan de leden om op voordelige wijze de Floriade in Almere te bezoeken. Het wordt een gezellige trip waarbij alle gelegenheid bestaat om op eigen gelegenheid het terrein te verkennen. En wat een prachtig aanbod. Busvervoer, entrée, koffie met gebak, een enkeltje kabelbaan en lekker een hele dag vrij rondsnuffelen en met de bus weer terug naar huis.
In het RABOmagazine: RABO&CO stond een aardige reportage over de Floriade.
De reportage kunt u HIER vinden.

De kosten voor het totale pakket zijn 55 euro. Niet leden 60 euro. Nogmaals daarvoor krijgt u een busreis heen en terug, de entrée voor de Floriade, een enkele reis met de kabelbaan op het terrein en een heerlijke kop koffie met gebak op een van de mooie terrassen op de Floriade.

Er zijn drie opstapmogelijkheden:

– 08.45 uur IJmuiden, De Dwarsligger, Planetenweg 338.

– 09.00 uur Santpoort-Noord, Plantsoen Naaldkerk Frans Netscherlaan.

– 09.15 uur Velserbroek, De Hofstede, grote parkeerplaats Vestingplein.

Wil je vanuit een treintje het 60 hectare grote Floriade park ontdekken dan kan dat met een hop on hop off treintje. U komt dan langs alle hoogtepunten. Op eigen kosten kunt u overal op het park een kaartje daarvoor krijgen voor 6,75 euro. U krijgt dan een polsbandje en kunt wanneer u wilt de hele dag op en af stappen.

Aanmelden kan tot 21 juli bij voorkeur via mail:

busreizen@kbovelsen.nl
met de volgende gegevens:
Naam,Adres,Telefoonnummer,Opstapplaats en IBAN rekekingnummer (incasso wordt automatisch verzorgd)

Geen mailadres?  Dan telefonisch na 18.00 uur op nummer: 06-53765275.
Let op: Na 21 juli vindt geen restitutie bij afmelding plaats.