Craft Café wordt Handwerkclub de Bieb

Vanaf heden gaat het voormalig Craft Café door onder de nieuwe naam – Handwerkclub de Bieb. Ook tijdens de zomeropeningstijden zijn onze creatieve dames elke woensdagavond van     19:00 – 21:00 uur aanwezig in Bibliotheek IJmuiden. In september komt daar ook de dinsdagochtend weer bij.

Handwerken voor iedereen

Er komen weer vele verschillende onderwerpen aan bod in Handwerkclub de Bieb, maar je kunt er ook nog steeds terecht met je eigen brei of haakwerk. Natuurlijk wordt er van elkaar geleerd, maar ook de ontmoeting en gezelligheid zijn erg belangrijk tijdens deze creatieve uurtjes. Er zijn geen kosten verbonden aan deelname. Kom eens gezellig langs in Bibliotheek IJmuiden.

Zomerrooster

Tijdens de schoolvakantie van 16 juli t/m 28 augustus zijn er aangepaste openingstijden voor de Bibliotheek. Beide vestigingen zijn op dinsdag en donderdag gesloten voor publiek. De overige dagen zijn wij geopend volgens reguliere openingstijden. Tot snel in de Bibliotheek!