3 gedachten over “Fotogalerij 13-5-2026”

  1. Wat een prachtige foto’s heb je genomen Margret. Je hebt talent. We hebben het weer reuze naar t zin gehad en t weer was ons ook goed gezind. Bedankt en tot de volgende keer. Groetjes Dolly

    Beantwoorden
  2. Dank je wel voor de mooie fotos het was weer een fijne dag koffie en gebak en de lunch was weer fantastisch dank je wel .

    Beantwoorden
  3. Fijn om weer een mooie foto reportage te ontvangen.
    Het was weer van ouds met het opening praatje in de bus.
    Het was gezellig met elkaar en goede lunch.
    Gelukkig was het weer niet zo nat als ze voorspeld hadden.
    Ik hoop dat we in toekomst nog mooie dag tochten mogen maken.
    Met mooie foto,s van Margret en Judiht.

    p.s Bedankt voor de prive foto… peter bralten

    Beantwoorden

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.