Klooschieten Zaterdag 14 mei

Helaas vanwege te weinig aanmeldingen hebben wij deze activiteit moeten cancelen.
SV FullSpeed heeft echter wel aangeboden om geïntresseerden zaterdagmorgen a.s. (14 mei) gratis mee te laten doen met hun clubteams. Zij krijgen dan instructie en materiaal wordt ter beschikking gesteld.

Als je hier gebruik van wil maken dan moet je om 9.40 uur aanwezig zijn bij het clubhuis van S.V. Full Speed, Tolsduinerlaan 6 , Velsen Zuid (dat is direct achter de kantine van voetbalclub VVIJ) , dan kun je ervaren of klootschieten een sport voor je is. Als je nog vragen hebt, kun je bellen naar Nico Prins: 06-24973470.

In samenwerking met SV FullSpeed organiseren wij een wedstrijdje Klootschieten.

Klootschieten is een gezelligheidssport, waarbij je in teams tegen elkaar speelt. Er wordt gegooid met een zogenaamde kloot, dit is een houten of een kunststof bal die is verzwaard met lood en ongeveer een halve kilo weegt (250-850 gram).
De bedoeling is om met je team in zo weinig mogelijk worpen het parcours af te leggen.

Onder het genot van een kopje koffie of thee met gebak krijgt u speluitleg door (bestuurs)leden van de vereniging SV Full Speed. We leggen een parcours af van 3 km op landgoed Beeckestijn.
Kosten: € 10,00 per persoon en een drankje onderweg kost € 2,00. Betaling ter plaatse (geen pin).
Minimaal aantal deelnemers om het door te kunnen laten gaan is 10 personen.

Datum en tijdstip: 14 mei aanvang 14:00 uur
Locatie: Tolsduinerlaan 8A Velsen-Zuid (aan het voetpad bij voetbalvereniging IJmuiden – Gymnasium Felisenum)
U kunt zich vóór 7 mei opgeven via onderstaand reactieformulier of telefonisch bij Margret de Graaf tel.nr. 06-55847976.

Hierbij meld ik mij aan voor het Klootschieten op 14 mei 2022 aanvang 14:00 uur