Dagtocht Rotterdam 13-12-2023

Kerstdagtocht  woensdag 13 december

We zijn dit jaar begonnen met een dagtocht in Rotterdam en we eindigen ook in Rotterdam. We vertrekken later en zijn later thuis. Geen koffie met gebak onderweg. Wel een kerstmarkt, een late luxueuze lunch op hoog niveau en een lichtjestour door de stad Rotterdam.

We gaan eerst omstreeks half 12 een kerstshow bezoeken in tuincentrum De Bosrand in Wassenaar.

Laat je betoveren door de sprankelende lichtjes, geurende kerstbomen en inspiratie opdoen voor leuke kerstcadeautjes. Het tuincentrum heeft wel een restaurant maar hier kon niet gereserveerd worden. Ons vaste recept koffie met gebak zal u dus dit keer zelf moeten betalen.

Hierna vertrekken we naar Rotterdam waar we om 15:00 uur in het UFO-restaurant worden verwacht.  U zit aan 6-persoons tafels en het complete restaurant gaat vervolgens heel langzaam naar 42 meter hoogte. U heeft een adembenemend uitzicht over de stad en ziet u (bij gunstig weer) langzaam de zon ondergaan en de verlichting aan gaan. De maaltijd bestaat uit sandwiches met zalm of roomkaas, broodjes om zelf te beleggen, croissant, smoothie, fruit, koffie, thee of frisdrank. Op uw eigen bakplaat kunt u zelf roerei, spek en röstirondjes bakken. Een bijzondere ervaring!

Deze dagtocht is inclusief:

• Bezoek tuincentrum (in kerstsfeer)
  • Luxe lunch in het UFO-restaurant
  • Lichtjestour in Rotterdam

We kunnen deze tocht aanbieden voor:

• Leden van SVV/KBO:    € 47,50
  • Niet leden:                  € 52,50

Opstapschema:

10.15 uur IJmuiden, Planetenweg, De Dwarsligger

10.30 uur Santpoort-Noord, plantsoen Naaldkerk, Frans Netscherlaan

10.45 uur Velserbroek, De Hofstede, Aletta Jacobsstraat.
Rond 19:00 uur zijn we weer terug

We zitten vol! Aanmelden is niet meer mogelijk.
Kosteloos annuleren kan tot 5 december. Na deze datum is restitutie van de reissom niet meer mogelijk tenzij wij een vervanger voor u kunnen vinden.