Toelichting op inschrijving:

Onderstaande dagtocht staat zowel op 10 juli als 14 augustus in de agenda.
Wilt of kunt u niet mee op 10 juli dan kunt u zich vanaf 12 juli inschrijven voor de tocht op 14 augustus.

Varen van Kerkdriel naar Zaltbommel

Lunchvaart door fraai landschap
Heerlijk zo’n lunchvaart. Ontspannen ziet u een afwisselend landschap aan u voorbij trekken terwijl u geniet van een smakelijke maaltijd.
We varen van Kerkdriel naar Zaltbommel.
Wij vertrekken vanuit Kerkdriel om via de mooie rustige Maas naar sluis St-Andries te varen om hier vervolgens 2 meter omhoog geschut te worden naar de rivier de Waal.
Het schutten in de sluis is een bijzondere ervaring op zich.

De route op de Waal is levendig met veel scheepvaartverkeer en met fraaie natuur langs de uiterwaarden. De kapitein zal u tijdens de boottocht over de bezienswaardigheden informeren.
Na de boottocht kunt u nog even passagieren in Zaltbommel.

Dagprogramma:

10:15 uur bij Huis Het Bosch in Lexmond

Hier houden we de koffiestop en uiteraard met gesorteerd gebak.
Deze locatie hebben we al eerder gebruikt voor de koffiestop. Ligt mooi op de route en goed bereikbaar en toegankelijk.

12:30 uur bij Waterfeesten.nl (Domani) in KERKDRIEL

Hier schepen we in op partyschip Domani voor onze vaartocht naar Zaltbommel. Via een stukje Maas,de sluis van St.Andries en de Waal varen we naar Zaltbommel. Onderweg  kunt u genieten van de afwisselende vaarroute en een broodjeslunch met soep en kroket.

+/- 15:00 Aankomst in Zaltbommel

Zaltbommel is een gezellig vestingstadje aan de Waal met veel bezienswaardigheden en activiteiten. Veel mensen kennen het stadje van de stompe-toren-zonder-spits. Al van verre zie je die ’toren van Bi-Ba-Bommel’. Vanaf de mooie Waalbrug zie je ook de kleine bewoonde watertoren en de stadswallen.
Na aankomst in Zaltbommel zal er nog een uurtje over zijn over even het stadje te verkennen of even een terrasje te “pikken”.

Deze dagtocht is inclusief:

• Koffie met gesorteerd gebak
  • Koffietafel met soep en kroket
  • Vaartocht van 2,5 uur

We kunnen deze tocht aanbieden voor:

• Leden van SVV:    € 62,50
  • Niet-leden:          € 67,50

Opstapschema:

08:30 uur De Moerberg, Zuiderkruisstraat 74, 1973 XM IJmuiden
08:45 uur plantsoen Naaldkerk, Frans Netscherlaan Santpoort-Noord
09:00 uur Wijkcentrum De Hofstede, Aletta Jacobsstraat, Velserbroek
We zijn omstreeks 18:00 uur weer terug in Velsen.

Aanmelden voor deze dagtocht

Na aanmelding (per mail of via de website) ontvangt binnen 3 werkdagen per mail een bevestiging dat uw aanmelding is ontvangen en of u mee kunt.
Verzoek is om de betaling pas te doen als uw deze bevestiging heeft gehad of na een betaalverzoek van SVV.
Bent u niet digitaal vaardig genoeg en heeft u niemand in uw kennissenkring om u hier mee te helpen dan kunt u contact opnemen met Margret telefoonnummer 06-55847976.
U bent verzekerd van een plaats nadat u een bevestiging heeft ontvangen en wij de betaling hebben ontvangen.

Via onderstaande knop kunt u zich aanmelden voor deze dagtocht: