Rummikub-Drive 14 juni 13:30 tot +/- 16:30

Let op! Datum is verplaatst van 7 juni naar 14 juni!
Noteer vast in uw agenda. Dinsdag 14 juni organiseert SVV een rummikub drive waarbij u van harte welkom bent! We spelen in wijkcentrum De Hofstede in Velserbroek van13:30 tot +/- 16:30 uur.
Er worden 2 rondes van 3 spelletjes gespeeld met tussen de rondes een pauze van 20 minuten. We geven een 3e, 2e en 1e prijs weg voor degene die het minst aantal punten heeft gehaald over de 2 rondes samen.Voor degene die moeite heeft met het lezen van de cijfers is er ook een rummikub XXL beschikbaar. Deze is geschikt voor slechtzienden.
Entreeprijs voor leden SVV en KBO € 3,00 en niet-leden € 4,00.
Consumpties zijn voor eigen rekening.

Aanmelden voor deelname kan voor 3 mei op de volgende manieren:

Telefonisch 06-55847976 bij Margret de Graaf
of via onderstaand formulier:

Aanmelding Rummikub Drive 14 juni

Bent U lid van Senioren Vereniging Velsen of KBO?

Wij hebben een aantal spellen met grotere cijfers geschikt voor Slechtzienden.

Voor verzenden eerst bevestigen dat u geen Robot bent!

Bij aanmelden voor 7 juni bent u verzekerd van deelname, komt u naar de zaal zonder aanmelding dan is het mogelijk dat we vol zitten.